Dubbel födelsedag!

Idag är det min födelsedag! Det är faktiskt en dag jag delar med många andra. Först och främst är det ju (svärmor) Gullan, förstås. Men jag har även mött kollegor, klasskamrater samt barnens klasskamrater. Det kan ha att göra med att oktober är en tid av inomhus- och mystid. Men över till min dag.

Jag väcktes av klockan som ringde 6:20. Alla i huset sov och jag tassade ut för att springa mina 4 kilometer. Det försöker jag göra ett par gånger i veckan. Det är inför min satsning att eventuellt springa halvmaran i oktober. Väl hemma igen gjorde jag frukost och hör plötsligt fotsteg i trappan och SÅNG. Där kommer hela skaran och sjunger för mig. Vilken överraskning! Jag får dessutom en present.

Eftersom Ulf ännu inte har semester var han tvungen att gå till jobbet. Men vi andra drog till poolen på förmiddagen. Idag har det varit mycket hett. Efter ett tag i solen var vi tvungna att gå in och svalka oss. Då hade jag tid att läsa alla hälsningar över nätet. Vad firad jag känner mig!

Firandet avslutades med att äta på restaurang i stan.



Vi sitter på Sizzlers. Det är en köttrestaurang med en gigantisk salladsbuffe.

På kvällen kinesisk tid ringer vi till Gullan och gratulerar henne. Hennes dag började med en överraskningsbesök av Michael som kom med en tunna fylld med allehanda godsaker. 

ETT STORT GRATTIS till Gullan!

/Ingeborg

Kommentarer
Postat av: Marina Grönlind

Grattis Ingeborg i efterskott

önskar Marina

2010-07-06 @ 16:22:22
Postat av: Ingeborg

Tackar så mycket för hälsningen! Hur har du det? Här är det för tillfället väldigt varmt, upp till 40 grader.

2010-07-07 @ 08:58:08
Postat av: Puck

Hurra, Hurra, Hurra, Hurrrrraaaaaa!!!

2010-07-11 @ 09:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0